Jobad11
 

Account Manager

Vill du ta nästa steg i din karriär på ett företag med ett unikt, utmanande och internationellt koncept? Välkommen till JS Sverige!

 

Hos oss finner du en ovanlig kombination av företagskultur baserat på resultatorienterade företagsvärderingar och mjuka värden som lojalitet och stabilitet. Vi är tävlingsinriktade, kundfokuserade och arbetar hårt för att nå framgång. Vi söker nu vår nästa talangfulla Account Manager som brinner för dialogen med kund och som snabbt kan se värdet för kunden att ta del av vårt koncept, genom att gå på avslut i kundmötet och få kunden att ingå ett samarbetsavtal.
 
Introduktion, träning och utveckling
Vi lägger stor vikt vid träning och utveckling. Under de första veckorna hos oss kommer därför våra engagerade Sales Trainers att sätta dig in i vår verksamhet, vår produkt och vårt koncept. Därefter följer arbete i vårt Training Team, där den arbetspraktiska utbildningen för nyanställda fortsätter. På så vis får du hela tiden feedback, uppbackning och hjälp med att komma in i rollen och skapa förutsättningar för att lyckas.
 
Hur ser en dag ut?
  • Research om olika verksamheter och branscher - att skapa kundstrategier
  • Bearbetning av såväl nya som befintliga kunder
  • Presentation av fördelar och nyttan med vårt koncept för beslutsfattare inom svenskt näringsliv
  • Inledande kundkontakt via telefon (mötesbokning) för att sedan följa upp med ett kundbesök
  • Avtalshantering och kunduppföljning
  • Kundbesök främst inom södra Sverige

Tjänsten är en perfekt möjlighet för dig som är i början av din karriär och som vill utvecklas inom försäljning, för att på sikt kunna ta nästa steg i vår utvecklingstrappa. Du trivs med en varierad tjänst, där både kontorstid tillsammans med andra erfarna Account Managers samt kundbesök ingår. Du motiveras av kundkontakten och att göra affärer, har en vilja att lyckas och har lätt för att nätverka. Självklart är du social, nyfiken och trivs i mötet med nya människor, samt får den där kicken när du tar hem en affär. 

Detta förväntar vi oss av dig:

  • Du är proaktiv, självgående och driven
  • Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor
  • Du har lätt för att skapa förtroende hos kund
  • Du är inte rädd för att gå på avslut
  • Det faller sig naturligt för dig att förstå sammanhang och förändringar inom branscher
  • Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska
  • Du har körkort

Vågar du anta utmaningen?

Skicka då in din ansökan via ikonen nedan!

Har du några frågor om tjänsten, vänligen kontaka Johan Nygren på jn@jssverige.se