Why choose JS 664x363
 

JS World Media

- företagshistorik

Strategi - global framgång

Vi ska expandera genom att öka våra framgångar. Vi ska prestera bättre än våra konkurrenter som ett globalt företag med förenklad verksamhet, riktlinjer för bästa praxis, ny medieteknik och energiska, inspirerade och kompetenta medarbetare. Vår strategi grundar sig på våra företagsvärderingar. Den kommer att vara drivande bakom vår framgångsrika utveckling de kommande åren får att nå vår långsiktiga vision för JS: att bli en global ledare inom multimediakommunikation.

 

Lande og årstal ny

 

JS historia

Företagsledare väljer inte leverantörer och affärspartners baserat på pris eller rykte, utan på relationer - goda relationer. Vid 20 års ålder kom Jens Stausholm - en självlärd entreprenör - till denna insikt, som är grunden för företagets affärsidé som baseras på co-branding. Han började erbjuda företag förstklassigt marknadsföringsmaterial som finansierades av deras leverantörer och affärspartners, vilket gav dem en unik möjlighet att marknadsföra sig tillsammans - något båda parter får stora fördelar av. Idag, 23 år senare, har över 300 000 kunder tagit del av denna fenomenala idé och fler än 600 JS-medarbetare arbetar för att tillhandahålla MultiMedia Broschyrer till företag runt om i världen.

Vi har skapat en "blue ocean"-bransch där vi är ensamma i vårt slag med en unik marknadsposition och snabb tillväxt. Som en naturlig konsekvens av detta har vi skapat ett fulländat koncept - ett koncept som ser till att vi levererar förstklassiga MultiMedia Broschyrer till våra kunder och att vi får ett starkt företag med bra resultat, hög tillväxt och nya möjligheter till utveckling av marknaden, produkten och medarbetarna. Så här 23 år senare fokuserar vi fortfarande på att optimera varje liten detalj för att skapa bästa möjliga lösning för våra kunder.

Då JS är den enda aktören på den här marknaden utbildar vår egen JS Academy våra nya medarbetare och ledare, vårt eget IT-utvecklingsteam skapar alla våra IT-system och vår egen affärsutvecklingsenhet tar fram våra verktyg - tex vår, för JS särskilt anpassade, kommunikationsmodell, den välkända KommunikationsKompassen, som medför att vi kan skapa toppmoderna målgruppsanpassade MultiMedia Broschyrer till våra kunder i både pappers- och onlineversion.

Speech bubble SE